בשורה קשה: אליקים ליבמן הי"ד נרצח בשמחת תורה

    אתר קול חי No Comments on בשורה קשה: אליקים ליבמן הי"ד נרצח בשמחת תורה

    צה"ל הודיע למשפחת ליבמן כי בנם אליקים הי"ד אשר הוגדר כחטוף, נרצח בחג שמחת תורה וגופתו נמצאה בישראל. ההורים השכולים מסרו: "מתוך הכאב והשבר שלנו, אנו ממשיכים להתפלל לחזרתם בשלום של כל החטופים כולם, ובעזרת א-לקי מערכות ישראל לניצחון מלא של עם ישראל על כל אוייבנו השפלים והבזויים סביבנו"

    צילום: באדיבות המשפחה
    22:02
    18.05.24
    נתי קאליש No Comments on האדמו"ר הורה: "לנסוע למירון, עד איפה שאפשר"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בערב שבת הודיעו נציגי צה״ל והמכון הלאומי לרפואה משפטית, למשפחתו של אליקים ליבמן ז״ל, אשר הוגדר עד היום כחטוף, כי הוא נרצח במתקפת הטרור שהוביל ארגון הטרור חמאס בשמחת תורה וגופתו נמצאה בשטח ישראל.

    קביעה זו מתבססת על ממצאים שאותרו, בעקבות עבודת חקירה ותהליך פענוח מורכבים המשותפים לצה״ל, משטרת ישראל והמכון הלאומי לרפואה משפטית, משרד הבריאות.

    הוריו, אליהו ואבישג ליבמן, מסרו: "לאחר למעלה מ-200 ימים ולילות של חיפושים, דאגות, תפילות ודמעות של רבבות עם ישראל, התבשרנו בצער רב, כי בננו היקר והאהוב אליקים שלמה ה' יקום דמו, איננו בין החיים, ועל פי ממצאים שהתגלו כעת, קבלנו הודעה רשמית על מותו על קידוש השם.

    "על פי הממצאים שהתגלו לאחרונה אליקים שלמה הי"ד נרצח ביער רעים ביום שמחת תורה – שמיני עצרת בעת שנשאר במשך שעות לטפל בפצועים הרבים שהיו במקום ויחד עמם עלה בסערה השמימה.

    "מתוך הכאב והשבר שלנו, אנו ממשיכים להתפלל לחזרתם בשלום של כל החטופים כולם, ובעזרת א-לקי מערכות ישראל לניצחון מלא של עם ישראל על כל אוייבנו השפלים והבזויים סביבנו.

    "הזדמנות ראשונה להודות לכל כוחות הביטחון, צוותי החיפוש, מעגלי המתנדבים וכל רבבות עמך ישראל שהיו שותפים עמנו לאורך כל הדרך ועשו ככל יכולתם במסירות נפש למעננו ולמען אליקים שלמה הי"ד. מן השמיים תבורכו ותנוחמו יחד עמנו".

    הלוויתו של הקדוש תתקיים ביום ראשון כ"ז ניסן התשפ"ד.

    דברי פרידה בשעה 16:00 ברחבת מערת המכפלה ומשם מסע הלוויה רגלי לבית העלמין העתיק בחברון. קבלת ניחומים מהציבור הרחב תתקיים לאחר ההלוויה מיום ראשון בערב ועד יום חמישי.



    0 תגובות